sobota 15. apríla 2017

Jamie Murray:, Davis Cup jednoducho znamená obrovské množstvo mne a Andy '

V týchto temných a znepokojujúcich dní to stojí sláviť sladšie príbeh, v ktorých jeden škótsky rodina zmenila upadajúci stav britského tenisu na mieste, kde, ako Jamie Murray napovedá, Veľká Británia sú obľúbené vyhrať svoj prvý Davisov pohár od 1936.GB je Davis Cup tímu pozrite sa na Belgicko, než tento víkend finále v Gente čítajte viac

"Myslím, že sme favoritmi na papieri, pretože…no…my sme ho dostali do tímu," hovorí a ukázal na svojho mladšieho brata na televíznej obrazovke nad našimi hlavami.V strede tohto rozhovoru Andy Murray, ktorý končí 2015 hodnotená ako svet je druhý najlepší tenista, ktorý práve vyhral zápas dvojhry na ATP World Tou r Finals blíži ku koncu jedného zo svojich najúspešnejších rokoch na okruhu. On a Jamie, ktorí si užil svoj najlepší rok ako zdvojnásobí hráča, bude hrať spolu v Davis Cupe v konečnom znení je pravdepodobne rozhodujúci kaučuku v sobotu

Tento rozhovor sa konal pred Paris bola napadnutá tak ničivo. - a tam je teraz znepokojujúce pozadia strachu v Belgicku. The Murray Príbeh mal svoj vlastný kefa s hrôzou, pretože Jamie a Andy boli obaja v Dunblane ZŠ 13. marca 1996, kedy 16 zo svojich spolužiakov a učiteľov bolo zastrelených Thomas Hamilton.Ale chlapci Murray nebol zranený a je pochopiteľné, že Jamie, 29, preferuje upozorniť na skutočnosť, že tento úspech Davis Cup je zdieľaná s ich mamička, Judy - a tiež Leon Smith, ich bývalý tréner, ktorý je teraz GB kapitán.

"Je to neuveriteľné, naozaj," hovorí Jamie. "Keď sme vyšli na štvorhru na sobotu v semifinále proti Austrálii v Glasgow bolo my traja - Andy, ja a Leon - a mamička bola v hľadisku sledovali. Leon spolupracoval s Andym dlhšie, ale bol so mnou takmer dva roky. Už predtým pracoval s nami, keď sme boli 10 a 11 a Leon bolo len 21.Všetci sme za sebou dlhú cestu od tej doby.

"Je to jedinečná situácia, a to znamená, že ešte viac pre nás, pretože mamička vzala Leon pod svoje krídla a tréningu ho. Dala mu možnosť dostať sa do výkonu koučovanie. Je to naozaj cool Leon má na starosti aj naši rodičia a prarodičia sa bude v Gente nás fandenie. "

Rodina Murray boli vždy pohodlnejšie oslavuje svoju minulosť v Dunblane, pokiaľ ide o škótskej pýcha, tenis a tesnej-pletené komunity, skôr než uprostred ostrom pamäti masakru, ktorá zdevastovala toľko rodín.pred štyrmi rokmi, keď Andy porazil Gilles Müller Luxemburskému pomôcť GB posunúť o krok bližšie k postupu do Svetovej skupiny, sa zrútil a plakal počas pozápasovej rozhovoru v Glasgowe.

"Bol to jednod ucho cítiť lásku z davu, a to sa k nemu dostali, "povedal Jamie. "Nemá šancu prísť do Škótska veľa a má veľkú podporu doma. Davis Cup jednoducho znamená obrovské množstvo pre mňa i Andy. "

Jamie, starší súrodenec o 15 mesiacov, žmurkla na televíziu a vysvetlil, čo jeho brat ponúka svoje zdvojnásobí partnerstva. "Andy prináša pokoj pre mňa, pretože ja viem, čo budem sa dostať z neho. Naše hry naozaj navzájom dopĺňajú, keď budeme hrať dobre.Nezáleží na tom, že nehráme často spolu mimo Davisovho pohára, pretože sa poznáme tak dobre. Tento rok sme hrali niekoľko skvelých zápasov dokopy, a to najmä proti Francúzsku a Austrálii.

"Samozrejme, že pre nás, štvorhra je kľúčový zápas. Andy nesie ťažobu zodpovednosti, nie? On je ten, kto má vyhrať oba svoje zápasy a potom sa musíme pokúsiť vyhrať tretí gumu a naše najlepšie šance je pravdepodobne vo štvorhre. Ale hrali sme Spojené štáty a v p rípade James Ward nevyhral ten prvý deň proti John Isner, že by to bolo veľmi odlišné. Ja a Dom [Inglot] prehral veľmi blízky zápas bratom Bryan a tak Jamesov výhra bola rozhodujúca.Ale proti Francúzsku a Austrálii, Andy a ja som vedel, že ak by sme nevyhrali zdvojnásobí, ktorý bol s nami urobiť.

"Je tu tlak, ale to je to, čo sa mi páči. Je to oveľa väčšia zábava hrať pred nabitým dav ako 50 osôb. Keď som vyrastal, to je to, čo by som chcel robiť. Chcel som hrať na najväčších súdov pred množstvom ľudí…Davis Cup mi dala príležitosť na to, že tento rok.

"Čakáme vynikajúce skúsenosti v Belgicku. Myslím, že to bude veľmi ťažké, aby zodpovedala atmosféru v Glasgow, ale sú stále 13.000 ľudí, čo je o 4000 viac ako Škótsko.


Myslím, že budeme mať 1300 cestujúcich fanúši kov - 10% alokácie.Davis Cup je tak intenzívny, pretože hladina hluku, aby každý bod niečo znamenať. Dokonca aj na 1-1, 15-15 máte pocit, vyhrať ďalší bod, inak svet skončí. To je najťažšie a najviac vyčerpávajúce časť - ale to je krása Davisovho pohára "

Tieto slová sa hovorí vo viac nevinných dňoch .. Ale s Belgickom v uzamknutí, atmosféra bude ďaleko intenzívnejší ako dvoch grandslamových finále Jamie dosiahnutých v tomto roku. On a John Peers boli bežci-up vo Wimbledone a US Open, a osobný úspech v roku 2016 je v ostrom kontraste k zmätené miesto obsadil pred tromi rokmi.

"Za pár rokov to bolo tvrdý a ja nemal stálu partnerku.Hral som s množstvom rôznych chlapci, a nemal moc smer. Len som nadhazování až každý týždeň a zošrotovanie okolo hľadajú partnerov. Len som sa vznáša, nedosiahli nič, len existujúce na turné.

"Po Australian Open v [januára] 2013 som hovoril s Johnom o hrať nie koľko turnajov. Vyhrali sme jeden z našich prvých turnajoch spoločne v Houstone, keď sme porazili Bryans, ktorý bol trochu zvýšenie spoľahlivosti. Získali sme tri turnaje ten rok a veci začali sa dostať oveľa lepší. "

Keď sa s Peers začal hrať spolu necítil to jeho posledná šanca, aby trvalý vplyv?

"Svojím spôsobom áno.Bola to skvelá príležitosť, aby partnerskú prácu a postaviť niečo dlhodobo. Nemal som partnera, môj rebríčku klesol, nebol som si istý, kam idem. Našťastie to vyšlo. Ja som teraz zaradil No7 na svete a my sme teraz dostali finále Davis Cupu.Bol to veľký obrat. "

štvorhra partnerstva sú ako manželstvo, a mnohí nie sú dostatočne silné, aby vydržal. "Rozhodne," hovorí Jamie. "Trávite veľa času a spoznáte všetky dobré i zlé veci o sebe."

Pred oni robili ich konečný vzhľad spolu v O2 aréne v minulom týždeň, keď premárnil šancu dosiahnuť semifinále tour finále napriek drží päť mečbaly proti bratom Bryan, bolo oznámené, že Murray bude hrať budúci rok s brazílskou Bruno Soares.

môže sa jednať predpokladá sa, že dôvody pre prechod na Soares sú zakorenené v presvedčení, že Murray hral veľmi dobre v Wimbledon a US Open finále porážok - obaja ktorý bol priamym set straty v spolupráci s kolegami. "Hral som dobrý zápas v Wimbledon finále.Stratil som šesť bodov na mojom slúžiť celý zápas, ale my sme nemali šancu zlomiť slúžiť po prvom sete. Bol to zvláštny zápas, pretože som držal môj slúžiť ľahko a [ich oponenti Jean-Julien Rojer a Horia Tecau] držali ich celkom jednoduché. A potom sme stratili John je slúžiť dvakrát a bolo to.

"Na US Open, opäť som hral dobre. Moje štatistiky boli skvelé a ja som držal môj slúžiť naozaj ľahko až do poslednej hry, kedy som sa dostal zlomený. Ale ja som vyhral viac ako 70% Bet365-Čít ajte viac bodov na druhej slúži. Mali sme šancu v prvom sete a mala by si ho vziať, ale niektoré zlé zábery boli hrané. "

Murray pokrčí ramenami a potom sa usmeje. "Je to stále bol skvelý rok.Dva grandslamové finále sú celkom dobré a my sme vyhrali tri naozaj zaujímavé väzby Davis Cup tak ďaleko. Teraz máme konečný na čo tešiť…a máme Andyho vedie tím, ktorý nás musí urobiť favoritov.

"Nechcel by, aby som povedal, že ale je to pravda. Nebude to ľahké, ale ak nám povedala na začiatku tohto roka, že by sme boli vo finále proti Belgicku by sme si pohrýzol ruku preč.Majú dobrý tím a vyhral niekoľko skvelých zápasov. - ale máme veľkú šancu vyhrať "

Veľká Británia majú bratia Murray, ich starý tréner a ich mamička, Judy. "Ja viem, že to bude veľmi nervózny," hovorí Jamie. "Bola pod veľkým kmeňom, keď ma sleduje a Andy majú, že päť-nastavovač proti Aussies. Ale to je zvláštny oka mih pre ňu. Bola to celkom dobrý hráč sám, ale bolo to ťažké pre ňu bol v Škótsku s obmedzenými zariadení. Keď sme vyrastali uistila máme veci, ktoré ona nie. Že nám dal najväčšiu šancu stať sa tenisti.Bola tak veľmi šikovná. "

Myslí si, že LTA nedokázali vyťažiť z úspechu dvoch bláznivých titulov svojho brata? "Myslím si. Nevidím, ako by niekto mohol povedať, že sa na ňu kapitalizovali. To bolo veľké sklamanie. Mali sme šťastie, že sme dlho mali Tim [Henmana] a Grega [Rusedskiho] a krajina práve naozaj šťasla, že Andy zdvihol pochodeň.

"Musia nájsť spôsob, ako využiť záujem Vznikla v tomto kraji v oblasti tenisu.On nebude asi navždy a bude to škoda, keď prestane hrať, ak nie je starší ukázať to, čo urobil pre britského tenisu "

Nemá nikoho na pochybách, čo je potrebné urobiť. - a poukazuje na svojej matke. "Mala by mať tenisové centrum. Urobila toľko skvelých vecí k tenisu v o Veľkej Británii. Nie je to len preto, že je Andy a moja mamička. Ona to robí oveľa viac. A vie, čo je potrebné k výrobe hráčov a trénerov radca. Myslím, že LTA treba padajúce cez seba, aby ju viac zapojiť. Naozaj dúfam, že dostane svoje vlastné centrum.Ona si to zaslúži, ale britský tenis potrebuje. "

Tento boj, a to ako pre britského tenisu a Judy Murray založiť vlastné centrum v Škótsku, zvuky obyčajná a nevinná keď je nastavený proti zverstvám Paríža a zadržanie v Belgicku. Ale tento víkend v Gente, ciele jednej škótskej rodiny, čo predstavuje svoju krajinu vo finále Davisovho pohára, sa bude zdať ešte viac ušľachtilý a čisté.

Bet365-Recenzia stávkovej kancelárie

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára