pondelok 17. apríla 2017

Hejková: V Dinamu se cítím volněji

"Ne. To, že se mnou Spartak nepočítá, mi oznámili telefonicky. Naivně jsem věřila, slovům majitele Šabtaja Kalmanoviča: Můžeš zůstat, dokud budeš chtít. Zřejmě jde o obecné riziko působení ve velkoklubu s jedním bohatým mecenášem. Zlobila jsem se zejména proto, že mi to oznámili pozdě. Trenérské židle v Evropě již rozchytali, Dinamo mi ji však nabídlo. "

" S Dynamem se seznamuji a ono se mnou. Přesnou strukturu neovládám.


Je to mnohem skromnější klub, ve kterém si nepotrpí na velkolepost. Mám více času na sebe, cítím se volnější. Navzdory jistým negativům jsou velkokluby pro ruský sport přínos em.Znát to na výsledcích. "

" Paní Ovečkinová je spíše čestná prezidentka. Setkali jsme se, nevídáme se však často. Do chodu týmu nezasahuje, hodně času tráví v USA. "

" Jistě, vytyčili. Čtvrté místo v lize a vítězství v Evropském poháru. Z duše však nesnáším plánování umístění. Považuji to za nesportovní, za nezdvořilé k soupeři, který chce také něco dokázat. "

" Ano, taková je realita. Pointa mé předchozí odpovědi však je, i ostatní kluby ruské ligy jsou velmi silné. "

" Je o mně známo, že jsem zastánkyní systému postupných kroků. Současnost je však trochu jiná.Hráčky podepisují smlouvy většinou na rok a často mění působiště. I já jsem už opatrná, poprvé v životě mám agenta a kontrakt jsem podepsala na rok. Na zkušební lhůtu (smích). "

" Ne úplně, jisté je však jen jedno - trenérkou Slovenska je Američanka pokey Chatmanová. Já jí určitě n ebudu. S prezidentem slovenské asociace jsme se dohodli, že se o mém případném působení v reprezentaci promluvíme. "

" Před odletem do Ružomberka jsme obědvali s šéfstvom a sponzory ruského basketbalu. Brala jsem to jako cosi na rozloučenou.Trenér Igor Grudin oznámil, že odstupuje, a šance, že mě osloví jeho nástupce, je téměř nulová. Pekingská Bet365-Bonus čeká na Vás olympiáda však stála za to, nejen pro ten bronz. Bylo to úchvatné akci, olympiádu jsem do té doby znala pouze jako turista z roku 1980. "

" Nepatří se hodnotit jiný klub, ani se to nedá. Vzpomínala jsem, že stále poznávám i Dinamo. Z jednoho zápasu se nedá nic posuzovat, pokusím se o zběžné srovnání. Vysoce jsme vyhráli iv rumunském Dargovišti. Tento tým hraje klasický evropský basketbal delší rozehry. Pokud si Ružomberok < a>Bet365-Klikni pro svůj bonus dá vnutit tento styl, může na to doplatit. Když se však prosadí rychlou kombinací a dobrou obranou, může i vyhrát. "

Bet365-Podrobnosti zde

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára