piatok 21. júla 2017

Obleč sa, hráš, počul Honejsek pri televízii. A dostal pochvalu

Lenže v priebehu druhej tretiny dostal Hynek Zohorna pukom do malíčka na ruke, odstúpil a tréneri museli improvizovať. Poslali pre Honejska, ktorý bol práve v šatni. "Na televíziu som tam sledoval zápas. Vtom mi bolo povedané, nech sa oblečiem a idem, "opisuje dvadsaťtriročný krídelník nevšedný chvíle. "Vždy je lepšie absolvovať predzápasovú prípravu, ale nedalo sa nič robiť. Musel som to zvládnuť, "hovorí.

Prostějovský odchovanec na seba rýchlo nahádzal výstroj a za pár okamihov sa už preháňal na korčuliach v útoku s Leošom Čermákom a Jánom Kano. "Nemal som tri tréningy, takže som bol unavený, ale potom som to rozjezdil," usmieva sa. "Aj takéto zápasy sú.A ja som rád za každý, ktorý za Kométu odohrám. "

Tréner Alois Hadamczik bol so hrou svojho zverenca spokojný. Milo ho prekvapilo, ako rýchlo sa Honejsek do zápasového tempa dostal. "Na to, že do zápasu išiel v podstate z tribúny, nebol pripravený a bol predtým hodinu a pol v posilňovni, nehral zle," poznamenal na jeho adresu po zápase, ktorý Kométa vyhrala 4: 2.

Majster extraligy sa Zlínom z roku 2014 tak svoj návrat neplánovane urýchlil. Nebyť Zohornova malíčku, ktorý sa ukázal byť zlomený, nastúpil by zrejme až budúci týždeň v utorok v ďalšej príprave proti Vítkovicím. "Ale myslím, že to už bude dobré. Začínam sa znova cítiť výborne, "hlási talentovaný útočník, ktorý chce byť v novej sezóne platnejším hráčom ako vlani.

" To rozhodne.Absolvoval som ďaleko viac tréningov ako pred rokom o takomto čase. Snažím sa v nich robiť rovnaké veci ako v dobe svojej najväčšej formy, "spomína na sezónu 2012/13, v ktorej zohral dve stretnutia za národné mužstvo.

Lenže zatiaľ čo Honejskovo meno mohli tréneri zo zoznamu maróduje škrtnúť, ďalšie na ňom zostávajú. Zranenie trápi Petra Tona, Radima Zohornu a od štvrtka aj jeho brata Hynka. "Traja hráči mimo, to už je moc," povzdychol si Hadamczik. "Ale vyzerá to, že Ton by mohol ruku vyliečiť skôr. Už bol s nami v posilňovni, "doplnil.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára